Darmowa wysyłka od 150 zł!

Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje


Warunki zwrotów:

1. Prawo do zwrotu

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania, bez podania przyczyny.

2. Warunki przyjęcia zwrotu

• Produkt musi być w stanie nienaruszonym – bez śladów użytkowania, zabrudzeń czy uszkodzeń.

• Produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe).

• Zwroty produktów personalizowanych (np. na specjalne zamówienie) nie są przyjmowane.

3. Proces zwrotu

• Aby dokonać zwrotu, prosimy o wcześniejszy kontakt za pomocą e-maila: kontakt@czokovska.pl.

• W wiadomości prosimy o podanie:

• Numeru zamówienia.

• Informacji o produkcie, który chcesz zwrócić.

• Powodu zwrotu (opcjonalnie – ułatwi nam to ulepszanie oferty).

4. Wysyłka zwracanego produktu

• Produkt należy odesłać na adres: Paulina Grzyb ul. Poznańska 27A/1, 56-200 Góra .

• Koszty wysyłki zwracanego produktu pokrywa klient, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. otrzymano inny produkt niż zamówiony).

• Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki do czasu potwierdzenia przyjęcia zwrotu.

5. Zwrot pieniędzy

• Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na podany przez klienta numer konta lub inną uzgodnioną metodą w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego produktu.

• W przypadku braku zgodności produktu z warunkami zwrotu, pieniądze nie zostaną zwrócone, a produkt może zostać odesłany na koszt klienta.

W trosce o Twoje zadowolenie

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów, skontaktuj się z nami – zawsze chętnie pomożemy!

Warunki reklamacji:

1. Podstawa reklamacji

Reklamacje przyjmowane są w przypadku:

• Wady fabrycznej produktu (np. uszkodzony materiał, uszkodzony szew). Pamiętaj, że gumki są szyte ręcznie, każda będzie nieznacznie różnić się od siebie, małe nierówności nie są powodem do reklamacji.

• Niezgodności produktu z opisem (np. inny rozmiar, kolor lub wzór niż zamówiony).

• Uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.

2. Warunki zgłoszenia reklamacji

• Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

• Produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu (jeśli to możliwe).

3. Proces zgłoszenia reklamacji

• Reklamację należy zgłosić, kontaktując się z nami za pomocą e-maila: kontakt@czokovska.pl.

• W wiadomości prosimy o podanie:

• Numeru zamówienia.

• Szczegółowego opisu problemu.

• Zdjęć przedstawiających wadę lub niezgodność produktu.

4. Rozpatrywanie reklamacji

• Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty jej zgłoszenia.

• W przypadku uznania reklamacji:

• Klient otrzyma nowy produkt bez dodatkowych kosztów, lub

• Zwrot pieniędzy w przypadku braku możliwości wymiany.

5. Wyłączenia z reklamacji

• Reklamacje nie będą uwzględniane w przypadku:

• Uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania produktu.

• Uszkodzeń mechanicznych powstałych po otrzymaniu produktu.

• Naturalnego zużycia produktu.

6. Zwroty i przesyłka

• W przypadku zwrotu wadliwego produktu, koszty wysyłki pokrywa sprzedawca.

• Prosimy o zachowanie dowodu wysyłki w celu potwierdzenia zwrotu.

Dbamy o Twoje zadowolenie!

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami – chętnie pomożemy!